AWorks Stúdió

Kezdőlap

Blog

AWorks Stúdió blogja, ahol a tevékenységi körünkkel kapcsolatos beszámolók és érdekességek olvashatóak több kategóriában is.

Kakasfesztivál mobil verzió

Érintőképernyős okostelefonokra és táblagépekre készített verziókkal korábban is kísérleteztünk már, de megrendelői érdeklődés hiányában csak a 2012-es Kakasfesztiválhoz készült el az első igazán kényelmesen használható verzió.

Google AdWords

Az AdWords az egyik legismertebb webkereső, a Google által, üzemeltetett kattintás alapú online hirdetési rendszer. Az AdWords-nél Ön adhatja meg, mennyit hajlandó fizetni egy olyan látogatóért, aki az Ön hirdetésére kattintott, illetve azt is megadhatja, hogy mekkora összeget szán hirdetésre egy nap. Valójában egy kulcsszóra történő kattintás díját a verseny határozza meg.

Microsite oldalak

A microsite egy kis méretű honlap, ami speciálisan egy terméket bemutatására készül. Egyszerre több microsite-ot is üzemeltethet, így minden egyes weblap külön találatként számít a keresők számára.

Link kampány

Ha szeretné honlapja látogatottságát és népszerűségét növelni, akkor a linképítésre lehet szüksége. A weben hatalmas is verseny folyik az ügyfelek megszerzéséért, és ha figyelmen kívül hagyja a link építés fontosságát, akkor lemarad a versenyben. Mi segítséget nyújtunk Önnek weboldala link hálózatának kiépítésében.

Admin verzió bemutató

Az adminisztrációs menü az egyik legfontosabb funkció lehet azoknak a felhasználóknak, akik maguk szeretnék elvégezni a honlapjuk tartalmának bővítését és frissítését.

Linképítés

Az Internet kezdeti időszakában még fontos szerepet töltöttek be az ilyen adatbázis oldalak, mert akkoriban még kevésbé voltak kifinomultak a keresők. Manapság már leginkább a keresők indexelése miatt van rájuk szükség.

Honlapok optimalizálása

Egy weboldal elkészítése közben és utána is, több szabványnak és ajánlásnak megfelelően kell optimalizálni a honlapot, hogy az megfelelő legyen a látogatónak, a böngészőnek, a keresőknek, és a webtárhelyet se terhelje meg túlságosan. Ezekről az optimalizálásokról olvashat ezen az oldalon.

Akadálymentesített verzió

Az akadálymentesített verziónak a felhasználók számát tekintve talán nem akkora a jelentősége (mint például a mobilos, vagy az admin verziónak), de számunkra ugyanolyan fontos a fejlesztése.

PageRank

A Google kereső a legtöbbet használt keresőoldal világszerte. Sikerét a kiváló teljesítményű szerverein, a könnyű kezelhetőségén és a más keresőkhöz képest jobb minőségű találati rangsorolásnak köszönheti. Ezért a sikerért a weboldalak rangsorolására kidolgozott eszköz, a PageRank a felelős.

Honlapok leggyakoribb hibái

A sikeres weboldalak készítése ma már messze nem sötétben tapogatózás. Számos kutatást készítettek arra vonatkozóan, hogyan olvasnak az emberek honlapokat, milyen szövegrészeket, design elemeket vesznek észre, és mi az, ami a legnagyobb valószínűség szerint elkerüli a figyelmüket.

SEO lépések

A keresőre optimalizálás első lépése, hogy határozzon meg egy kitűzött célt amit el szeretne érni. El kell döntenie milyen keresőszavakra szeretné, hogy honlapja jobb pozícióba kerüljön, ezekre a szavakra milyen erős a már meglévő mezőny, és ezek alapján megéri-e az adott kulcsszóra optimalizálni.

Mire jó egy honlap?

A jó weblap egy kommunikációs csatorna, amely biztosítja, hogy üzenetei eljussanak a célközönségéhez. Csapatunk vállalja személyes, vagy céges honlapja elkészítését, kialakítjuk az Interneten az imázsát. De miért is jó Önnek egy honlap?

Mi az a keresőoptimalizálás (SEO)?

A Search Engine Optimization (SEO), azaz kereső optimalizálás, illetve keresőmarketing az a tevékenység, melynek célja, hogy egy honlapot a webes keresők (mint pl. a Google) megtaláljanak, és a találati listában minél előrébb mutassanak.

Kapcsolódó fogalmak

Jelen oldal célja, hogy az internet marketingben legtöbbet használt fogalmakat, kifejezéseket közérthető módon elmagyarázza és ezzel hozzájáruljon a kifejezések egységes értelmezéséhez, használatához. Ismerje meg Ön is az Internetel kapcsolatos alapfogalmakat.